Favoritele lunii: decembrie 2015

4:14 pm

N-am mai luat o pauza atat de lunga de nu-stiu-cand si chiar nu sunt mandra de chestia asta. Prin urmare, azi am lasat lenea deoparte si asta pentru ca trebuia neaparat sa va arat ce favorite am avut in luna decembrie. Nu sunt multe, iar majoritatea sunt produse redescoperite. Oricum, sper sa va placa prima postare a acestui an. Si incep cu ceva despre care nu v-am mai vorbit pana acum dar care e un fel de "all time favourite".

Paleta de farduri Technic
Pana sa-mi cumpar Naked 1, mi se parea ca paleta asta ii seamana mult. Nu neaparat la culori dar la design, da, seamana. Si cu toate ca v-am spus ca paleta e un produs "all time favourite", in decembrie am folosit aproape zilnic doar a patra nuanta (cea pe care o indica pensula). Am inceput sa-mi fac din nou sprancenele si acela e fardul pe care eu il folosesc pentru conturarea lor. Am incercat si creioane dar parca tot la fardul asta ma intorc.
Pensula pentru sprancene de la Real Techniques
Normal ca daca am inceput sa-mi fac din nou sprancenele, am abuzat si de brow brush de la RT. Mai am doua pensule pentru sprancene: una de la Avon si una fake de la EcoTools insa tot asta e "the best".
Crema NIVEA
E preferata mea atunci cand vine vorba de hidratarea mainilor pe timp de iarna si pana acum nu am gasit o alta crema care s-o intreaca. S-ar incadra de minune si la "favoritele anului" si mereu am cel putin o cutie inceputa prin casa.
Balsam de buze Maybelline Baby Lips Peach Kiss
Cu toate ca balsamul acesta e mai potrivit pentru vara, eu l-am folosit si acum. Nu e foarte hidratant dar arata dragut pe buze. Are niste particule marunte si ofera o "stralucire" subtila, iar daca atunci cand iesiti in oras va place sa va dati pe buze doar cu un balsam mai incolor, acesta este "the one".
Fond de ten Rimmel Stay Matte 100 Ivory
Tenul meu trece prin cea mai nasoala perioada si pana scap de acneea pe care am capatat-o in Franta, doar fondul de ten ma poate salva acum. Iar acesta este iar preferatul meu. Acopera bine si e si super ieftin.
Unt de buze NIVEA Original
Credeati ca puteam sa trec prin decembrie doar cu un Baby Lips? Desigur ca nu. M-am reintors la untul de buze in varianta Original si buzele mele chiar imi multumesc pentru asta.
Tratament pentru unghii L'Oreal La Manicure Grow Beautiful
V-am mai spus si aici ca baza Strong Nails de la Primark mi-a distrus unghiile. Insa de cand folosesc tratamentul acesta, unghiile mele sunt pe drumul cel bun. Chiar va recomand sa il incercati in caz ca va doriti unghii mai tari si mai lungi.

Si ceva din categoria "moda" se regaseste printre favoritele lunii si este acest fular de la Romwe. E super mare si calduros, iar culorile imi plac mult.
Inainte sa inchei, va las si melodiile care m-au obsedat in decembrie:
Selena Gomez - Same Old Love
SAFIA - Paranoia, Ghosts & Other Sounds
Fréro Delavega - Ton visage
Alex Sparrow - She's Crazy But She's Mine
Sam Smith - Writing's On The Wall
Demi Lovato - Take Me To Church
The Vamps - Cheater
Imany - Don't Be So Shy

Cam astea au fost produsele pe care eu le-am indragit in decembrie. Mi-am cam iesit din mana si cu scrisul si imi cer scuze pentru asta. Sper sa revin la normal cu postarile si apropo de asta, v-ar interesa sa fac postarea cu "Ce am primit de Craciun"? Daca da, spuneti-mi in comentarii sau dati like postarii; ce vreti voi.

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe