Prima mea comanda pe CareSpot

6:38 pm

Desi in istoric scrie ca as mai fi dat o comanda prin 2010, eu zic ca asta e prima fiindca de aceea nu-mi amintesc. Iar pentru ca initial am crezut ca-mi iau teapa cu site-ul carespot.ro si pentru ca m-am inselat crezand asa ceva, m-am gandit sa va arat ce mi-am luat si sa va spun cum a fost cu transportul si in cat timp mi-au ajuns produsele. Deci in primul rand, da, recomand cu incredere site-ul CareSpot, cu toate ca unele produse sunt mai scumpe - fata de cum le putem gasi pe alte site-uri. Insa exista si exceptii, cum ar fi setul Mario Badescu Hello to Clear, pe care mi l-am comandat eu si pe care am dat doar 129 lei (redus de la 195).

Dar s-o iau de la inceput. Am avut doua tentative de a cumpara setul de pe eMAG (de aici) si cu toate ca e vandut tot de CareSpot, e mai scump. Asa ca am intrat frumusel direct pe CareSpot, am plasat comanda pe 18, iar ieri seara a si ajuns. Parerea mea e ca s-au miscat super rapid, iar eu sunt foarte multumita de aspectul asta. Transportul e asigurat de catre compania Cargus si costa in functie de greutatea coletului. De exemplu, eu am dat cam 14 lei pentru transport dar pentru comenzi de peste 300 lei livrarea este gratuita.
Si pentru ca din seara asta ma apuc sa folosesc produsele, azi va spun doar ce contine setul. Dar sa fiti pe faza! Sigur va urma si un review! Insa pentru moment, va spun ca setul este potrivit tenurilor acneice si contine: Drying Lotion (29ml), Drying Cream (14ml) si Silver Powder (14ml). Da, poate veti spune ca e gramaj prea mic, insa Drying Lotion si Drying Cream sunt full-size, iar Silver Powder e intr-adevar in varianta mini. Dar avand in vedere ca Drying Lotion si Drying Cream costa separat 82 lei, setul asta e mai mult decat perfect la banii pe care i-am dat eu pe el. Si sa nu mai zic ca am primit si doua mostre: Seaweed Cleansing Soap si Glycolic Eye Cream.
Mai multe despre produse inca nu va pot spune dar sunt nerabdatoare sa le incerc si sa revin cu impresiile mele despre ele. Sper sa nu ma dezamageasca. Voi le-ati incercat? Ce produse Mario Badescu recomandati?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe