Am profitat de reduceri | Sephora, DM si eMAG

11:50 am

Cu toate ca inca mai am o multime de haul-uri din Franta pe care trebuie sa vi le arat, am zis sa vedeti mai intai ce chestii mi-am mai cumparat de curand. Si incep cu trioul Benefit Real Sexy Steal, pe care l-am cumparat cu numai 75.50 lei, in timpul reducerilor din Sephora. Acesta contine rimelul They're real! (full-size), un mini They're real! Push-Up Liner si un mini They're real! Remover (7.5 ml). De incercat, am incercat rimelul in Sephora, inainte sa cumpar setul dar de-abia astept sa pun toate 3 produsele la treaba.

Trecand la DM, sigur ati vazut pe multe alte bloguri solutia pentru curatat pensule de la Ebelin. Voiam de ceva timp sa o incerc si m-am dus in DM special pentru ea. O s-o testez zilele astea, sa vad daca e buna de ceva. Iar daca si voi vreti sa o cumparati, sa stiti ca acum costa doar 9.69 lei - din cate am inteles eu, asta ar fi pret redus.
Comanda eMAG v-am aratat-o si pe Facebook si in ceea ce priveste livrarea, am fost cam dezamagita si va spun si de ce. Am plasat comanda pe 23 decembrie, iar la "Data estimata de livrare" a aparut 28-30 decembrie. Apoi 3-5 ianuarie. Apoi 5-7 ianuarie. Okay, sa zicem ca de vina a fost perioada aglomerata. Comanda a ajuns, intr-un final, pe 5 ianuarie si cand mi-am vazut produsele, mi-a trecut si supararea cauzata de intarzierea comenzii. Si am avut parte si de preturi bune, zic eu.

Rimelul Maybelline Brow Drama l-am gasit la un super pret - 18.74 lei. Nuanta pe care eu am ales-o este Dark Brown si sa va spun sincer, sunt cam dezamagita de el. Cred ca Essence Make Me Brow e mult, mult mai bun. Si mult mai ieftin!
Nu stiam ce sa mai cumpar dar trebuia neaparat sa trec de suma de 150 lei, ca sa am transport gratuit. Si cum am vazut lotiunea astringenta Elmiplant Skin Control, am si adaugat-o in cos. Are 200 ml si a costat doar 10.50 lei.
Setul Essential Care cu vanilie si fistic mi s-a parut foarte dragut. A fost doar 7.55 lei si contine un gel de dus (50 ml), o lotiune de corp (50 ml) si un burete. E numai bun pentru calatorii si am mai vazut si alte seturi tentante.
P.S. Produsele Essential Care se gasesc si in Kaufland.

Iar acum ajung la motivul pentru care am dat comanda pe eMAG: setul Velvet Smooth de la Scholl. Acesta contine pila electronica Express Pedi cu particule de diamant (doar pe roz), un ser intens hidratant (30 ml) si un gel emolient pentru picioare (150 ml). Si avand in vedere cat costa produsele Scholl la noi, setul asta e afacere, nu gluma! Am dat pe el 114 lei, iar daca il doriti si voi, inca il mai gasiti la pret redus - click aici.
Si cam astea au fost unele dintre cumparaturile mele din ianuarie. Acum ma apuc sa fac poze produselor de make-up/decoratiunilor, etc, cumparate tot in ianuarie, in perioada in care am fost in Franta ca sa-mi inchei mobilitatea Erasmus. Si ca tot veni vorba de cumparaturile alea! V-ar interesa un haul cu haine? De produsele de mai sus ce ziceti? Voi faceti comenzi pe eMAG?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe