Ce am inceput sa mai folosesc

5:36 pm

Azi voiam sa fac o postare rapida si mi-a venit ideea de a va arata ce produse am inceput sa mai folosesc. Si cum stiti deja ca mi-am luat setul Hello to Clear de la Mario Badescu, am si inceput sa testez produsele. Ce-i drept, pudra Silver am folosit-o o singura data si inca nu pot sa spun daca e buna de ceva sau nu dar in ceea ce priveste Drying Lotion si Drying Cream, parca sa zic ca incep sa-mi placa. Dar nici aici nu sunt sigura.

Trecand acum la altceva, la Secret Santa am primit acest ulei de cocos de la Sunlit, pe care il am chiar acum aplicat pe par dar pe care vreau sa-l incerc si pentru fata, sa vad daca-mi place. Si cum am inceput sa iubesc cremele de maini, preferata mea din ultima perioada a fost Hammam El Hana Egyptian White Musk, cu unt de Shea si ulei de Argan. Hidrateaza bine si miroase si mai bine! Plus ca e si ieftina (cam 3.5 lei), iar ambalajul e foarte simpatic.

Last but not least, ceva de la Pupa. Statea de ceva timp printr-un sertar si am zis ca e vremea sa incep s-o folosesc. Trusa contine un blush, 3 farduri si 5 glossuri. Blush-ul il voi folosi tot pe post de fard, iar cu glossurile ma voi chinui putin fiindca eu nu folosesc glossuri, ci mereu am preferat rujurile - in special cele mate. In afara de asta, trusa imi place mult. Fardurile sunt foarte dragute, pigmentate si de-abia astept sa le folosesc.
Voi ce produse ati inceput sa mai folositi? Ce ziceti de ale mele?

Kisses,
  

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe