Cumparaturi: Cien, EvoLuderm si Pimkie

3:59 pm

Iar nu am mai postat de o saptamana si ceva si asta pentru ca pe 8 si 9 am avut ultimele examene, iar pe 11 am zburat acasa. Da, mobilitatea mea Erasmus s-a incheiat si ma bucur intr-un fel. O sa mai dau o fuga pana in Besançon pe la inceputul lui ianuarie dar doar pentru a-mi lua lucrurile si pentru a mai face putin shopping.. de parca nu am facut destul in ultimele luni. Si tocmai pentru ca "nu am facut", azi va mai arat un haul - unul mic, va asigur. Si incep cu doua produse Cien care au aparut si in "Favoritele lunii octombrie".
Mi-am luat un Colour Lip Butter in nuanta 05 Charming Nude si un rimel ALL-IN-ONE Lash Booster. Am dat 2€ pe fiecare si trebuie sa recunosc ca la inceput nu aveam cine stie ce asteptari de la ele avand in vedere pretul si faptul ca nu mai incercasem vreodata produse de machiaj marca Cien. Insa m-au surprins placut. Nu tot ce e ieftin e si prost si eu chiar va recomand sa aruncati o privire la produsele de machiaj de la Cien atunci cand mai treceti prin Lidl.
De la C'est deux euros mi-am luat doua produse EvoLuderm pentru corp: un scrub cu vanilie si o lotiune cu ciocolata. Scrubul nu m-a dat pe spate insa lotiunea imi place; mai ales mirosul.
Pe la Pimkie am intrat de multe ori si intr-una din zile am gasit pantalonii astia la reducere. Nu mai aveam ceva asemanator in garderoba, asa ca i-am luat. Am dat 11.99€ pe ei si puteti da click aici ca sa vedeti cam cum arata, fiindca nu stiu sa explic.
Tot de la C'est deux euros am luat si doua suporturi transparente si, desi pe ele e lipita o eticheta cu niste borcane, eu intentionez sa le folosesc pentru a-mi depozita produsele de machiaj mai mari, gen bronzer, blush, palete de farduri s.a.m.d.
La final va arat cana asta imensa pe care am luat-o tot de la C'est deux euros. Imi plac culorile, imi place modelul si aspectul putin "vintage" pe care il are datorita imaginii cu ceainicul, respectiv cescuta cu flori.

Si cam astea au fost cumparaturile "de azi". O sa incerc sa postez mai mult, acum ca sunt acasa. Sa vad daca-mi si iese. Dar pana atunci, voi ce v-ati mai cumparat? V-a placut ceva din ce v-am aratat?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe