Cumparaturi de Black Friday

9:15 pm

Stiu ca n-am mai postat de o saptamana dar aici deja am inceput sa dam examenele. Mai am cateva pe 8 si 9 decembrie si gata, scap, iar pe 11 plec acasa si nici nu stiti cat de fericita sunt ca plec. Insa azi nu e vorba despre plecare ci despre ce mi-am cumparat de Black Friday. Nu sunt multe si initial planuisem sa dau o fuga doar pana la Kiko dar am ajuns "intamplator" si prin alte magazine. But first, Kiko!
Deja aveam 3 creioane de buze de la Kiko si pe 18 noiembrie, atunci cand s-a deschis magazinul, am vrut sa-mi mai cumpar unul insa m-am razgandit. Iar de Black Friday, avand reducere de 30% in tot magazinul, nu am putut sa ma limitez doar la un singur creion; asa ca mi-am luat 5.
Si daca stau bine sa ma gandesc, ar fi trebuit sa-mi iau si mai multe. Imi plac foarte mult. Sunt moi, pigmentate si mate. Le voi face cu siguranta un review dar deocamdata va spun ca l-am purtat pe cel mov impreuna cu rujul Ravin' Rasin de la Wet n Wild (il puteti vedea aici) si am ramas socata. Le-am aplicat dimineata la 8, apoi am plecat la facultate, am mancat, am baut si la 12 noaptea m-am demachiat. Ma credeti ca inca le aveam pe buze si se luasera doar putin in centru? Sper sa se comporte asa si restul creioanelor si le voi supune la teste, ca sa va spun o parere finala.
La pret intreg, un creion costa 2.50€, iar eu am dat doar 1.70. Deci cu 8.50€ mi-am luat 5 creioane geniale pe care vi le recomand cu tot dragul! Iar acum nuantele, de la stanga la dreapta: 700 Light Sienna, 702 Coral, 703 Rosewood, 715 Periwinkle Violet si 704 Brick Red.
Deja m-am invatat si stiu ca atunci cand intru la Kiabi, e imposibil sa nu cumpar ceva. Si fiindca v-am spus ca am luat-o razna cu blugii si pantalonii, ei bine, mi-am cumparat.. inca o pereche de blugi si una de pantaloni.
Blugi albi voiam inca de cand eram in liceu si niciodata nu gaseam unii care chiar sa-mi placa. Asta pana saptamana trecuta, cand i-am probat pe astia si m-am indragostit. I-am luat in marimea 36 si ce-mi place cel mai mult la ei e faptul ca sunt destul de scurti incat nu mai e nevoie sa-i indoi, asa cum fac cu restul perechilor de blugi.
Iar in dreapta blugilor puteti vedea o pereche de pantaloni maro inchis din imitatie de piele pe care, cu toate ca i-am luat in cea mai mica marime (34), parca imi sunt putin de tot largi. Dar la banii pe care i-am dat pe ei, mai conteaza?! Ambele perechi au avut reducere de 50% si la casa mi-au mai scazut inca 3€ pentru ca am cumparat doua perechi. Asa ca, in loc sa dau 15€ pe ei, am dat 12. Deci cum sa nu iubesc magazinul asta?!
Last but not least, Chaussea - un magazin cu incaltaminte, genti si alte accesorii. Am intrat doar ca sa ma uit de o pereche de adidasi pe care o ochisem cu ceva timp in urma si in schimb, am dat de perechile astea doua de ghete de la Merry Scott. Pe primele nu stiu cum sa le descriu. Nu sunt neaparat stilul meu dar mi s-au parut dragute si vin bine cu blugi. Plus de asta, n-am putut sa ratez o reducere de 70%. Am dat pe ele 10.50€.
Pe de alta parte, a doua pereche de ghete imi place tare mult. Este acel tip de ghete "Chelsea" - un model care pe mine ma innebuneste. 12€ au fost si cu toate ca nu au cine stie ce calitate, imi plac. Isi merita banii pe care i-am dat pe ele.
Si astea au fost cumparaturile mele de Black Friday. Voi ce v-ati luat? Cu ce oferte va laudati?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe