Favoritele lunii: noiembrie 2015

3:15 pm

S-a dus si noiembrie, s-a dus si toamna, iar eu vin cu favoritele lunii. Majoritatea sunt produse noi dar am si cateva care se aflau deja de mai mult timp prin colectia mea de produse. Si incep cu ceva de beauty si make-up.
Lip Smacker Fanta Pineapple
V-am mai spus despre el si in postarea cu colectia de balsamuri de buze insa in luna noiembrie l-am folosit cel mai des. Nu hidrateaza el atat de bine precum alte preferate de-ale mele, cum ar fi NIVEA Essential Care sau Vaseline Lip Therapy Rosy Lips dar e bunicel si el. Si mai miroase si genial.
Oje nude: Miss Sporty Lasting Colour 530 Brown This Way si La Jolie 150
Toamna asta, ca niciodata, in loc sa trec la culori inchise, eu am trecut la nuante de nude. Iar in noiembrie am folosit mult aceste doua oje si chiar si acum, in timp ce scriu, port pe unghii oja Miss Sporty. Pe ea am cumparat-o la sfarsitul lui octombrie si a fost dragoste la prima vedere. E putin mai inchisa si e un maro aluna, pe cand cea de la La Jolie are o tenta mai spre roz. Insa ambele imi plac mult si sunt opace chiar si intr-un singur strat.
P.S. oja La Jolie o puteti vedea si pe unghii, aici.
Ruj Avon Ultra Colour Rich Latte
Deci se vede ca mi s-a pus pata pe nude. Am rujul asta de mult si la scurt timp dupa ce l-am cumparat, am regretat. Nu-mi placea cum imi statea cu el si atunci nici nu prea eram cu nuantele astea insa acum sunt obsedata! Arata foarte frumos pe buze, e cremos si imi place ca nu are pic de sidef.
Deodorant Sanex NaturProtect pentru piele sensibila
Din cauza ca nu mai am niciun deodorant preferat, acum sunt in cautarea unuia care sa-mi ofere si protectie dar care sa nici nu contina aluminiu sau triclosan - ingrediente cu care stiu ca v-am innebunit. Asa ca m-am hotarat sa incerc niste branduri de aici, de care nu mai auzisem si se pare ca deodorantul asta de la Sanex mi-a cam pus capac. Ramane sa-l mai testez insa parerea mea actuala e ca trebuie sa-mi mai cumpar vreo 2-3 tuburi la plecarea mea din Franta.
Crema de dus Cien Ivresse d'Automne 
Sau Autumn Glow - denumire sub care se gaseste ori se gasea la noi, fiindca nu stiu daca mai e sau nu prin magazine. Are note florale si fructate si pentru ca tot s-a pus frigul, parca imi place mai mult sa folosesc o crema de dus decat un gel de dus. Crema mi se pare mai hidratanta si mai potrivita in perioada asta a anului.
Lotiune micelara Ivatherm
Cu toate ca am cumparat-o prin aprilie, abia acum am inceput sa o folosesc. Demachiaza bine, bland, imi place mirosul ei si faptul ca nu contine parabeni si alcool. E primul meu produs Ivatherm dar cu siguranta vor mai urma si altele.
Crema de maini hidratanta Coop
Pe 2 noiembrie, asteptand trenul din Basel catre Besançon si neavand ce face, am intrat in magazinul Coop care era fix peste strada de gara. Nu intentionam sa-mi cumpar ceva insa cand am vazut crema asta si am mai si vazut cat costa, am luat-o. 1 CHF a fost, care inseamna 4 lei si putin. Nu e cea mai potrivita crema pentru frigul asta dar imi place prea mult cum miroase si lasa mainile cat de cat fine.
Lumanare parfumata Primark Ginger Spice
V-am mai aratat-o in ultimul haul de la Primark (aici) si v-am spus ca trebuia sa mai cumpar cateva, tot in aroma asta. Oricum, sper sa o mai gasesc in ianuarie, daca cumva mai ajung pe la Primark prin Dijon.
Cacharel Amor Amor (EDT)
Da, am bifat un parfum de pe wishlist si l-am purtat aproape zilnic in noiembrie. Deci nici nu stiti cat poate sa-mi placa si atunci cand il port, imi amintesc de saptamana in care am avut vacanta aici si "am fugit" in Romania. And that makes me happy.
Ulei de par Garnier Fructis Huile Miraculeuse pentru par uscat, deteriorat
Mi-am cam luat teapa cu uleiul asta in sensul ca am dat cam multi bani pe el, iar in Romania l-as fi gasit sigur mai ieftin dar asta e acum. Imbogatit cu ulei de Argan, bla bla, pentru par uscat, deteriorat, lasa parul moale si miroase.. oh, God. Concluzia? Il ador.

Dar inca nu am terminat. Mai am niste favorite random, cum ar fi prosopelul pentru uscat parul de la magazinul C'est deux euros si The Wonder Wrap de la Primark. Iar in materie de muzica, am ascultat:
Avicii - Waiting For Love
Raye - Bet U Wish
Murat Dalkiliç - Bir Hayli (daca nu va place limba turca, atunci nu v-o recomand)
The Script - Superheroes
Si ca sa nu inchei asa subit cu muzica, va recomand si doua filme la care eu m-am gandit multe zile dupa ce le-am vazut si la care inca ma mai gandesc - atat de mult mi-au placut! Deci, Café de flore (2011) si La vie d'Adèle (2013). Va zic, sunt absolut superbe!

(o poza random de azi-dimineata pe care am vrut sa v-o arat. era super ceata)
Si gata. Acum chiar am terminat. Voi ce favorite ati avut in noiembrie?
P.S. "La multi ani!" celor care isi sarbatoresc astazi ziua numelui, inclusiv mamei mele! ^_^

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe