Review: masca de par nutritiva DOP cu Karite pentru par foarte uscat

10:03 pm

Pentru ca recipientul sta gol de cateva saptamani prin baie, a venit timpul pentru review. Dar pentru inceput, DOP este un brand frantuzesc si exista inca din 1934. Au sampoane, masti de par, creme de dus si produse pentru copii, iar preturile sunt accesibile; undeva intre 1.50€ si 6€.

Eu pe masca asta am dat 3.35€ si are 300 ml si, desi cei de la DOP o numesc "crema de ingrijire", pentru mine e o masca si o sa va spun si de ce. E imbogatita cu unt de Karite, nu contine silicon si nici parabeni. Ca sfat de utilizare, pe recipient scrie ca poate fi folosita zilnic pentru aranjat, pe parul uscat sau umed si zic ei, nu necesita clatire. Si aici voiam sa ajung. O "crema de ingrijire" cu consistenta unei masti nu necesita clatire? Mare prostie. Cand am cumparat-o, nici nu am observat ca scria pe ea ca nu necesita clatire si am incercat sa o folosesc si in modul asta dar degeaba. A lasat parul unsuros si nu arata deloc bine. Deci masca asta folosita ca o crema de ingrijire fara clatire are un mare "NU" din partea mea. Insa doar pentru asta.
Trecand la partea a doua, adica la cum am folosit-o eu, asa chiar mi-a placut. Am folosit-o in doua feluri: ori la spalat, ori inainte de spalat. La spalat o lasam sa actioneze cateva minute, iar pentru cealalta varianta, o lasam sa actioneze cateva ore si apoi imi spalam parul. Il hranea, il descurca cat de cat si il lasa moale. Nu m-a dat chiar pe spate insa m-a facut sa-mi doresc sa incerc si alte produse de la DOP, mai ales cremele lor de dus cu tot felul de arome: Cola, mere glazurate, madlene, caramel, tarta cu capsuni, bezele, chec cu lamaie, tarta Tatin (o tarta frantuzeasca cu mere), prajiturele cu zmeura, s.a.m.d. In final, eu va recomand sa va uitati dupa masca asta cand ajungeti prin Franta. Si daca o gasiti, va rog sa o mirositi. Va asigur ca va veti indragosti!

Si asta e tot pentru azi. Ati mai auzit de DOP? Ati vrea sa incercati produse de la ei?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe