TAG: This or That

7:05 pm

Image and video hosting by TinyPic

Ducand lipsa de idei pentru postari, m-am hotarat sa fac un tag. Nu se pune faptul ca am trisat putin. O sa pun si niste poze asa, ca sa nu fie foarte plictisitor. Sa incepem!

MAKE-UP
Image and video hosting by TinyPic
Blush sau bronzer? Cu toate ca inainte foloseam blush zilnic, de ceva vreme prefer bronzer-ul.
Luciu de buze sau ruj? RUJ! Un singur luciu de buze mai am; celelalte au ajuns la gunoi.
Eyeliner sau rimel? Inainte eram obsedata de eyeliner. Foloseam zilnic. Acum aleg rimel.
Fond de ten sau corector? Fond de ten.
Farduri in culori neutre sau colorate? Cred ca ma prind mai bine nuantele neutre.
Farduri presate sau pulbere? Cele presate.
Pensule sau buretei? Pensule, clar! Sunt mai usor de folosit, mai ales atunci cand esti pe fuga (cum sunt eu mereu).

NAILS
Image and video hosting by TinyPic
O.P.I sau China Glaze? Daca ojele din gama Nicole by O.P.I se pun, atunci O.P.I.
Lungi sau scurte? Lungi. Pana anul trecut nu am avut voie sa imi las unghiile sa creasca deoarece am studiat pian timp de 12 ani, deci acum pot sa profit putin de "libertate".
Acrilice sau naturale? Ca sa fiu si putin "modesta", intotdeauna am primit complimente pentru unghiile mele asa ca, naturale.
In culori deschise sau inchise? In functie de stare/anotimp.
Cu sau fara model? In ultima vreme, fara.

BODY
Image and video hosting by TinyPic
Parfum sau spray de corp? Parfum!
Lotiune sau unt de corp? O sa ma urati daca o sa scriu ca nici una, nici alta?! Nu sunt buna la folosit asa ceva. Ba uit, ba nu am timp, ba imi e lene.
Gel de dus sau sapun? Gel de dus.
Lush sau alte firme? Nu am incercat produsele Lush pana acum.

FASHION
Image and video hosting by TinyPic
Blugi sau colanti? Blugi. Nu vreau sa fiu rea. Fiecare fata cu preferintele ei dar eu una sunt satula de combinatia colanti+tricou/pulover scurt.
Maneca lunga sau scurta? Ambele. Depinde de anotimp.
Rochii sau fuste? In ultimul timp prefer mai mult rochiile maxi. Don't know why.
Dungi sau carouri? Si, si.
Slapi sau sandale? Sandale.
Esarfe sau palarii? Asta este lovitura sub centura. Nu prea am treaba nici cu esarfele, nici cu palariile, dar hai sa aleg palarii.
Cercei cu capse sau lungi? Cercei mai putin feminini.
Coliere sau bratari? Coliere dar si bratari.
Incaltaminte cu toc sau fara? Cum am scris si in postarea de acum cateva zile: fara toc. Asa ma simt eu mai confortabil.
Ghete tip cowboy sau ghete de calarie? De calarie, daca arata asa:
Image and video hosting by TinyPic
Jacheta sau hanorac? Port mai mult jachete, geci.

HAIR
Image and video hosting by TinyPic
Ondulat sau drept? Ma prefer cu parul drept.
Coc sau coada de cal? Si, si; cu toate ca mie nu imi place cum imi sta nici cu coc, nici cu coada de cal.
Agrafe sau clestisori de par? Agrafe dar rar.
Fixativ sau gel de par? Fixativ, cu toate ca folosesc foarte rar. Acum cativa ani foloseam zilnic.
Lung sau scurt? Lung dar nu exagerat.
Deschis sau inchis la culoare? Sunt intr-o perioada in care prefer parul deschis la culoare.
Breton pe o parte sau pe toata fruntea? L-am avut in ambele feluri si cred ca il prefer pe cel pe o parte.
Prins sau desfacut? Acasa prins, in oras desfacut.

RANDOM
Vreme insorita sau ploioasa? Insorita.
Vara sau iarna? In Romania?! Nici, nici.
Toamna sau primavara? Primavara.
Ciocolata sau vanilie? Vanilie all the way.

Si gata, am terminat. Sa mai fac astfel de postari sau nu?


You Might Also Like

2 comentarii

Subscribe