Idei de cadouri pentru EL

7:14 pm

Asa cum v-am promis, am facut si varianta "masculina" a postarii din urma. Idei de cadouri pentru tatal, fratele, iubitul, prietenul sau oricine altcineva. Sunt si aici tot doua categorii: sub 50 lei si sub 200 lei. Sper sa fie folositoare postarea mea si astept comentariile voastre!

Image and video hosting by TinyPic

1. Incepem lista ideilor cu un tricou festiv. Puteti gasi foarte multe tricouri sau chiar pulovere cu diverse imprimeuri de Craciun, mai mult sau mai putin amuzante.

pret: 40 lei

2. Sticla de apa am folosit-o ca idee si in postarea pentru EA, asa ca de ce sa nu o facem cadou si lui?!

pret: 17 lei

3. Chiar daca mai are caciuli, inca una nu-i strica, nu?!

pret: 20 lei

4. Seturile cadou sunt intotdeauna bine-venite si in plus, nu sunt nici scumpe. Gasiti diferite combinatii (gel de dus+sampon/deodorant/gel de ras, etc.) la Nivea, Axe, Adidas, Denim, Gillette, s.a.m.d.

pret: 20 lei

5. Idem ideea nr. 3 dar de data asta este vorba despre fulare - niciodata nu poate avea destule! Pe cel din poza l-am gasit la H&M dar cu siguranta gasiti si mai ieftine.

pret: 40 lei

6. Si acum sa mai "furam" o idee din postarea pentru fete: clasica rama foto. Nu este niciodata o idee invechita si cred ca o sa o folosesc si eu anul acesta.

pret: 35 lei

7. Am stat putin sa ma gandesc daca sa adaug sau nu o tabachera in postare dar cred ca este un cadou potrivit pentru fumatorii inraiti.
P.S. Nu stiu ce se intampla cu site-ul pe care am gasit-o dar v-am pus jos si linkurile altor site-uri pe care puteti gasi tabachere.

pret: 13 lei

8. Un papion pe care sa il poarte in seara de Revelion ar fi un cadou perfect! Gasiti papioane si la preturi mai scazute iar daca va hotarati sa ii oferiti unul personalizat, cu atat mai bine!

pret: 40 lei

9. O pereche de manusi de ridicat greutati ar fi ideala pentru cei care merg la sala de forta. Daca stiti un "el" care petrece timp pe acolo si care inca nu are o pereche de manusi, ii puteti face bucuria de a-i cumpara una.

pret: 31 lei

10. Nu trebuie sa ii neglijam nici pe cei pasionati de jocuri. Nu este cel mai bun mouse de gaming dar se incadreaza in suma.

pret: 50 lei

Image and video hosting by TinyPic

11. Un pulover calduros pentru a-i tine de cald in zilele reci! Pretul este putin cam piperat pentru un pulover simplu insa gasiti altele la preturi mult mai scazute.

pret: 159 lei

12. Asa cum am scris si in postarea pentru fete, cu un buget de maxim 200 lei puteti gasi ceasuri ieftine si frumoase la Casio, Esprit, Q&Q, etc.

pret: 101 lei (50% reducere)

13. Si parfumuri puteti gasi cu bugetul de 200 lei. Pe acesta de la Lacoste chiar il recomand; l-am avut si eu si miroase foarte bine.

pret: 130 lei

14. Harta "Am fost acolo" mi se pare o chestie super interesanta pentru iubitorii de calatorii. Este facuta din carton lucios acoperit cu folie aurie, care trebuie razuita pentru ca tarile vizitate sa iasa in evidenta. Ba chiar as vrea si eu o harta ca aceasta.

pret: 99 lei

15. Ruleta cu shoturi este perfecta pentru petrecareti!

pret: 80 lei

Este cam prea tarziu pentru ideile de cadouri dar poate mai sunt persoane care inca nu au cumparat nimic si care poate au nevoie de cateva sugestii. Acestea fiind "spuse", va urez sa aveti un Craciun linistit si fericit!

Unde gasiti produsele?!
1. elefant
2. h&m
3. h&m
4. 1001cosmetice
5. h&m
6. ikea
7. tobaccoshop, tobacco-online, tabaccoshop sau bizoo
8. papioane
9. sportaddict
10. pcgarage
11. h&m
12. b&b
13. elefant
14. mindblower
15. mindblower


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe