TAG: 20 de intrebari

4:50 pm

Image and video hosting by TinyPic

Pentru astazi am un alt tag deoarece mi s-a parut interesant si am zis ca asa o sa ma cunoasteti putin mai bine. Fara alte cuvinte, let's start! 

Image and video hosting by TinyPic
1. Fara ce nu poti sa iesi din casa?
Nu pot fara telefon si ceas.

Image and video hosting by TinyPic
2. Brand-ul preferat de makeup?
Cred ca Rimmel London.

3. Florile preferate?
Margaritarul/lacramioara si trandafirul.

Image and video hosting by TinyPic
4. Magazinul preferat? (haine)
Din moment ce trebuie sa aleg doar unul, aleg Primark.

Image and video hosting by TinyPic
5. Parfumul preferat?
O sa trisez si o sa aleg unul de femei si unul de barbati: Flower by Kenzo si Paco Rabanne 1 Million.

Image and video hosting by TinyPic
6. Pantofi cu toc sau fara?
Ma repet: stilului meu i se potriveste mai mult incaltamintea fara toc.

7. Culoarea preferata?
Am 2, nu doar una: verde si portocaliu.

8. Bei suc?
Da.

9. Iti place sa inoti?
Din pacate nu stiu sa inot.

10. Mananci cartofii prajiti cu furculita?
Si cu, si fara. Depinde de locatie.

Image and video hosting by TinyPic
11. Care e crema ta preferata de corp?
Cu toate ca nu prea folosesc, preferata mea pentru vara este lotiunea de corp cu particule aurii din gama Skin So Soft de la Avon.

12. La cati ani vrei sa te casatoresti?
As vrea pana in 25.

13. Te enervezi usor?
Cam da.

14. Ai vreo fobie?
Sunt claustrofoba.

15. Iti rozi unghiile?
Nu.

16. Ai avut vreodata o experienta in care sa fi foarte aproape de moarte?
Din fericire nu!

17. Bei cafea?
Beau cappuccino sau 3 in 1.

18. Melodia preferata?
Momentan, Fall Out Boy - Centuries.

Image and video hosting by TinyPic
19. Mancarea preferata?
Unii prieteni se amuza pe seama mea si imi zic "Garfield". Iubesc lasagna.

Image and video hosting by TinyPic
20. Oja preferata?
Cred ca Blueberry de la Barry M.

Si asa am terminat si pe ziua de azi. Sa mai fac astfel de postari din cand in cand sau nu? Puteti lasa comentarii mai jos.


You Might Also Like

3 comentarii

Subscribe