Black Maxy

8:01 pm

Image and video hosting by TinyPic

Nu sunt tocmai genul de persoana care isi cumpara ceva special pentru o anumita ocazie; insa de data asta am cam facut-o. A fost pur si simplu o intamplare fiindca era Black Friday si nu puteam sa pierd oportunitatea. Eram plictisita si am inceput sa "inspectez" promotiile de pe net. Am dat de un site cu reduceri bune, site necunoscut de mine: superpantofi.ro

Preturi mai mult decat okay, modele variate, transport prin curier rapid. M-am uitat la toate modelele de incaltaminte si mi-au atras atentia pantofii numiti Black Maxy - cel mai mult imi place detaliul din plastic transparent; cred ca ii face mai speciali.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Este prima mea pereche de pantofi cu varf ascutit asa ca nu stiu cat de comozi/incomozi sunt dar avand in vedere ca au toc de 12cm, cred ca ma voi chinui putin. Da, cred ca la varsta mea ar trebui sa port des pantofi cu toc dar nu prea simt ca ma incadrez in tiparul acesta feminin (cel putin nu acum). Voi vedea. Planuiesc sa ii port la Revelion.
Voi ce spuneti?


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe