Review: Labell deodorant cu nuca de cocos

5:09 pm

Image and video hosting by TinyPic
Acum doua saptamani v-am aratat intr-un haul niste produse cumparate din Intermarché si azi vreau sa va vorbesc despre unul dintre ele: deodorantul cu nuca de cocos de la Labell. Iar pentru ca nu prea stiu ce sa spun despre un deodorant, va bucur cu vestea ca acesta va fi un review scurt, lucru atipic mie. Si acum sa trecem la treaba!

Labell, dupa cum am mai spus, este marca proprie de produse a supermarketului Intermarché; deci produsele sunt ieftine. Deodorantul a fost doar 1.25€ si vine intr-un tub de 200 ml care dupa parerea mea, e mult si e bine. Adica la noi in Romania majoritatea deodorantelor de tip spray sunt la 150 ml, nu? Ei bine, aici majoritatea sunt la 200.
Si poate ca unele dintre voi obisnuiti sa va uitati la lista de ingrediente a unui deodorant atunci cand il cumparati insa credeti-ma, pana acum o saptamana eu nu ma uitam si stiu ca nu faceam bine. Insa am schimbat treaba asta si saptamana trecuta cand mi-am cumparat un deodorant nou (va aparea intr-un haul), am inspectat cu atentie lista de ingrediente, iar cand am ajuns acasa (aka la camin), m-am uitat si pe lista acestuia. Da, am fost super fericita sa vad ca nu contine aluminiu, chiar daca nu pot sa zic ca restul sunt numai ingrediente friendly. Iar pentru cele care inca nu stiti ca trebuie sa evitam deodorantele cu aluminiu, va zic eu pe scurt ca acest ingredient este bun prieten cu cancerul la san si zic asta doar pentru ca una dintre frantuzoaicele cu care m-am imprietenit habar n-avea si ma gandeam ca poate mai sunt fete in situatia asta. Desigur ca aluminiul nu este singurul ingredient nociv. Mai e si triclosanul si din nou, acest deodorant nu il contine si mai sunt multe alte ingrediente dar pe tema asta trebuie sa ma mai interesez si eu putin.
Image and video hosting by TinyPic
Trecand acum la capitolul "protectie and other stuff", micutul asta se lauda cu protectie de 24 de ore si cu faptul ca e anti-urme albe. Okay. Mai intai vreau sa va spun ca eu sunt una dintre nefericitele domnite care se confrunta cu transpiratia. Nu cea excesiva dar am nevoie de un deodorant ca lumea, tată. Deci pe mine nu m-a ajutat insa pentru fetele care nu prea transpira e numai bun. Miroase genial si nu lasa urme albe pe haine, asa ca aici nu am nimic de reprosat.
Si probabil ca in timp ce citeati review-ul asta, unele dintre voi va gandeati: "de ce ii face review? oricum nu se gaseste in Romania!". Pai ii fac review pentru ca eu am cautat pe net pareri despre produse care se gasesc in Franta si n-am gasit nimic. Asa ca data viitoare cand calatoriti prin Franta, macar puteti sa aveti o idee despre unele produse si firme.

Si acum realizez ca la inceput am zis: "acesta va fi un review scurt" dar eu tot vorba-lunga am fost. Oricum, sper sa va fie de folos parerea mea pentru cand veti da nas in nas cu deodorantele Labell.

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe