Favoritele lunii: septembrie 2015

3:55 pm

Poate stiti ca in ultimele postari cu "Favoritele lunii" am folosit poze de pe internet dar cum de data asta am vrut sa va arat si niste chestii mai random cu care probabil ca nu as fi gasit poze, m-am mobilizat, am lasat lenea deoparte si am trecut la treaba.
P.S. Sper sa nu va fac pofta cu dulciurile.
Image and video hosting by TinyPic
In postarea de marti am zis ca pun haul-urile pe blog inainte sa va arat favoritele dar daca nu vi le arat acum, la inceputul lunii, atunci cand sa vi le arat? Haul-urile mai pot astepta dar favoritele lunii, nu. Si incep cu produsele de ingrijire, a caror fana devotata am fost in septembrie.
Image and video hosting by TinyPic
Lotiune de corp hidratanta I love... cu zmeura si mure
Daca ma cititi de ceva timp probabil stiti ca nu sunt pasionata de lotiuni/creme de corp si asta doar din simplul fapt ca sunt lenesa. Oricum, m-am hotarat sa dedic mai mult timp ingrijirii corpului si in septembrie, singura varianta de a face asta a fost folosind micutul tub in marime travel. Miroase foarte bine, lasa pielea fina si hidratata insa singura mea obiectie ar fi faptul ca mirosul persista doar 2-3 ore.
Masca de par nutritiva DOP cu Karite pentru par foarte uscat/cret
V-am aratat-o si v-am spus ca miroase bestial si chiar asa e. Cat despre hidratare, se descurca binisor si imi place ca imi lasa parul moale.
Crema de maini nutritiva Ysiance pentru piele foarte uscata si deteriorata
Urmeaza sa v-o arat si intr-un haul si va spun de pe-acum ca am luat-o doar fiindca a fost 1€. E cu unt de Karite, alantoina si ulei de Argan, scrie ca e fara parabeni, miroase bine si pentru pretul asta chiar face o treaba super.
Gel de dus Labell L'Enigmatique in editie limitata
Cel mai superb gel de dus pe care l-am vazut vreodata? Da, cu siguranta asta e! Cu toate ca e de barbati si dupa culoarea lui chiar ai putea sa crezi asta, miroase a Cola si are sclipici, iar eu nu vad nimic barbatesc la asta. Sau poate ca nu stiu ce se poarta. Anyway, cert e ca-mi place de mor!
Image and video hosting by TinyPic
Crema-masca de fata hidratanta Nocibé pentru piele uscata si sensibila
Fiindca am cumparat un fond de ten de la Nocibé, am primit cadou si doua mostre din masca asta care e imbogatita cu acid hialuronic si extract de Aloe Vera si e fara parabeni. Si poate va intrebati ce-i cu denumirea de "crema-masca". Pai chestiuta asta are consistenta de crema dar se foloseste ca si masca, in sensul ca se lasa pe fata 10 minute, iar apoi se indeparteaza cu o discheta demachianta imbibata in lotiune tonica (zic ei). Eu o indepartez cu un servetel demachiant si deja am folosit un pliculet, care mi-a ajuns pentru 3 utilizari. Nu stiu daca o sa cumpar varianta full size dar asa mi-a placut. Lasa tenul fin si hidratat.
Perie(?) de curatare faciala de la Primark
Deci nu stiu cum am putut sa traiesc fara asa ceva pana acum! De cand o am parca imi place si mai mult sa ma spal pe fata si avand perii foarte moi, e o placere s-o folosesti. Si o ador in combinatie cu urmatorul produs.
Gel de curatare Neutrogena Visibly Clear cu grepfrut roz
Probabil ca multe l-ati folosit sau macar ati auzit de vestitul gel cu grepfrut roz. Acesta "promite" sa reduca punctele negre si cica lupta si impotriva cosurilor. Eu il folosesc de aproximativ o luna si pana acum nu prea am observat diferente dar ceea ce-mi place la el e mirosul si faptul ca e bland cu pielea, curata bine si face multa, multa spuma.
Exfoliant hidratant EvoLuderm cu unt de Karite
M-am indragostit rapid de produsul asta si asta datorita faptului ca are un miros placut si exfoliaza bine, avand particule abrazive fine care nu "zgarie" pielea. Eu il folosesc pentru indepartarea machiajului fetei atunci cand n-am chef de lapte demachiant, apa micelara sau servetele demachiante si se descurca cu succes.
Image and video hosting by TinyPic
Pensula detailer de la Real Techniques
Desi am pensula asta de un an jumate, niciodata nu am folosit-o ca acum si asta fiindca mi se pare prea mica, iar pentru a-mi acoperi cosurile prefer sa folosesc buricele degetelor. Insa in septembrie mi-a fost de mare folos pentru ca, vedeti si voi, concealer-ul e ca si terminat (mai e doar pe margine) si chiar nu aveam cu ce altceva sa il iau de acolo. Deci, detailer brush, m-ai salvat!
Concealer Benefit Boi-ing in nuanta 01
L-am cumparat vara trecuta si asta nu pentru ca citisem chestii extraordinare despre el ci asa, dintr-un impuls ca na, voiam si eu ceva de la Benefit. Imi pare rau ca e aproape gata de a fi aruncat pentru ca nu am poze cu el neinceput, concluzia fiind ca nu pot sa-i fac nici review. Dar asa se intampla cand sora mai mica iti foloseste zilnic concealer-ul pe care tu ai dat o gramada de bani si pe care apoi il ascunzi doar pentru ca ea nu intelege ca vrei sa tii mai mult din el. Si sincera sa fiu, cu toate ca acopera binisor, nu cred ca-si merita banii.
Image and video hosting by TinyPic
Clame de par in diverse marimi si fake "Invisibobble" de la Primark
Clamele vi le-am aratat si va spun ca una dintre cele mari e folosita zilnic.. impotriva soarelui. Nu radeti! E singura chestie cu care pot sa-mi prind perdelele intre ele atunci cand e prea mult soare. Iar elasticele de par le folosesc strict pentru par si sunt super multumita de ele fiindca nu lasa urme si nici nu rup firele de par.
Creole de la Primark si bratari de picior de la Claire's
Imi plac creolele de vreo 2 ani dar in septembrie am devenit obsedata de ele si va spun ca de fiecare data cand intram intr-un magazin cu bijuterii, eram tentata sa ies cu cate o pereche noua de creole. Pe astea de la Primark le ador. Sunt foarte versatile si fiind 5 perechi la set, ai de unde alege. Si acum sa va spun despre noua mea dependenta: bratarile de picior. Voiam de anul trecut asa ceva, cum de altfel voiam si bratara de mana cu inel si a trebuit sa ajung in Franta ca sa gasesc chestiile astea in magazine. Oricum, lasand cautarile mele la o parte, va spun ca am profitat de vreme la maxim si am purtat bratara de picior aproape zilnic.
Image and video hosting by TinyPic
Ceai de musetel Cotterley, ceai verde cu vanilie/ceai relaxant Lord Nelson
Cu ceaiurile am perioade si perioade. Cateodata beau foarte mult ceai vara, dupa nu mai beau deloc si tot asa dar acum, fiind fericita detinatoare a unui fierbator de apa, m-am reindragostit. Iar astea 3 sunt cele pe care le am.. momentan.
Image and video hosting by TinyPic
Snickers si biscuiti cu vanilie Sondey Captain Rondo
Nu v-am spus pana acum dar Snickers-ul e a doua mea ciocolata preferata (ma rog, baton de ciocolata), dupa Nussknacker. Iar luna asta am mancat in prostie pentru ca asa se intampla cand in supermarket baga seturi de 10+2. Serios, cum sa ma abtin?! Si pe langa Snickers si alte tentatii de genul, am dezvoltat o pasiune si pentru biscuitii astia din Lidl, care costa doar 0.99€. Concluzia? Bine ca nu am cantar.

Si ne apropiem de sfarsit. In ceea ce priveste muzica, am ascultat exagerat de mult albumul "Where I Belong" al lui Cris Cab si alte cateva melodii:

Cris Cab - Where I Belong (album)
Yaël Naïm - Toxic
Lucia - Silence
Paloma Faith - Only Love Can Hurt Like This
Ella Henderson - Ghost

Si astea au fost favoritele lunii septembrie. Cam multe, ce-i drept dar sper ca v-a facut placere sa cititi postarea asta lunga. Voi ce produse ati folosit? Ce-ati mai mancat? Ce-ati mai ascultat?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe