Rasfat de seara: crema de dus si lotiune de corp I love... cu zmeura si mure

8:34 am

Am reusit, in sfarsit, sa consum cele doua produse marca I love... pe care le-am primit acum juma de an de la o prietena, iar azi vreau sa va vorbesc putin despre ele.

Si incep cu lotiunea de corp, care a aparut si in "Favoritele lunii septembrie" si pe care am folosit-o cu placere. Dar ce vreau sa zic mai intai e ca lotiunile au o textura light si sunt de obicei usor de aplicat. Zic "de obicei" pentru ca acum folosesc o lotiune care (una de la EvoLuderm), intr-adevar, se intinde repede dar intra cam greu in piele, iar aceasta de la I love... nu e deloc asa. E o lotiune usoara cu care nu trebuie sa pierzi foarte mult timp fiindca se absoarbe imediat. Si pentru ca nu prea ma astept ca o lotiune sa fie atat de hidratanta incat sa fie potrivita si pentru sezonul rece, nu prea am avut mari asteptari de la ea. Insa m-am inselat. Hidrateaza bine, lasa pielea fina si mi-a fost tare drag sa o folosesc. Iar de miros ce sa mai zic?! Miroase prea bine! Adica vreau sa spun ca trebuie neaparat sa va duceti in DM sau unde se mai gasesc produsele I love... si sa mirositi lotiunea asta! Insa nu numai lotiunea merita cautata dar si gelul de dus. Si despre el chiar nu stiu ce sa zic in afara de faptul ca imi pare rau ca am golit sticluta si ca mirosul ma omoara (in sensul bun).

Si inchei spunand ca produsele I love... sunt ceva mai scumpe dar merita! Cel putin lotiunea, pe ea sigur o voi cumpara.

Voi ce spuneti de marca asta? Ce arome va plac? Ce imi recomandati sa incerc?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe