OOTD: Washed-out T-shirt

12:56 pm

Nu am mai postat pentru ca sunt in sesiune insa astazi vin cu ceva nou pentru voi. Ultima tinuta a fost putin mai colorata decat de obicei insa acum revin la vechea eu - cea care nu prea are treaba cu imbracamintea "vesela".

Potrivit titlului, am si imi place sa port tricouri vechi, decolorate si inca purtabile. Pe acesta il am de vreo cativa ani si la inceput mi-a placut mult acea cruce aurie imprimata insa trebuie sa recunosc ca imi place mult mai mult asa stearsa cum e acum. Blugii Joni cu talie inalta sunt cei mai purtati blugi ai mei. Ii iubesc pentru ca sunt foarte comozi si pot fi purtati cu orice si de aceea am decis sa imi port - a zecea oara luna asta - perechea de creepers despre care v-am vorbit prin martie. Fiindca voiam de ceva timp sa il iau pe mine, cardiganul lung cumparat de mama mea a mers la fix, iar ceasul este "the bomb" - piesa mea de rezistenta.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

T-shirt: PRIMARK
Petite Moto Joni jeans: TOPSHOP
Creepers: PRIMADONNA COLLECTION
Watch: SEIKO



You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe