Exfoliant hidratant, facut in casa

8:14 pm

Image and video hosting by TinyPic

Mereu mi-am zis ca un produs bun nu trebuie neaparat sa fie cumparat din comert. De aceea, azi am o recomandare pentru voi: un exfoliant facut in casa, folosind vaselina cosmetica + alte 2 ingrediente.

Pana acum o luna sufeream de o lene considerabila si nu mai preparasem vreun exfoliant acasa ci preferam sa il cumpar din comert, indiferent de cate ingrediente daunatoare ar fi continut. Avand putina vaselina ramasa, m-am gandit sa imi fac un produs pentru picioare, ca tot era cel de la Avon pe terminate.

Image and video hosting by TinyPic

Procesul este foarte simplu si rapid: adaugati vaselina, ulei de masline si zahar, in cantitatile dorite de voi. Amestecati pana la omogenizare si voilà! Gata exfoliantul! E adevarat ca puteam sa omit uleiul de masline dar mi s-a parut mie ca vaselina si zaharul s-ar fi amestecat mai greu fara el. Recomand ca pentru o exfoliere mai buna sa puneti mai mult zahar dar care sa nu aiba cristale foarte mici. Puteti utiliza orice vaselina cosmetica! Eu am folosit-o pe cea de la Balea pe care v-o recomand si in loc de crema! Este nemaipomenita pentru picioarele si mainile aspre si in plus, costa numai 7 lei!

Sa va spun cate ceva si despre rezultat: am aplicat exfoliantul, am masat putin si dupa ce l-am indepartat, mi-a ramas pe picioare o pelicula usor uleioasa dar nimic prea deranjant. L-am folosit deja de 3 ori si imi place mult de tot. Pielea ramane fina, catifelata si hidratata.
Eu va recomand aceasta "reteta" homemade. Este un exfoliant natural si foarte rapid de facut, iar eu acum trebuie sa dau o fuga prin DM pentru un recipient nou cu vaselina.

Voi ce exfoliante preparati in casa?

P.S. Azi am pus si o tinuta noua pe LOOKBOOK!  


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe