OOTD: Socks 'n' Sandals

8:26 pm

Image and video hosting by TinyPic

Nu am pe blog multe postari cu tinute insa in toate (mai putin in asta) port pantaloni. Ei bine, astazi va arat si o tinuta mai girly. Doream de ceva timp sa port combinatia "sosete cu sandale" pe care nu multa lume o adora si m-am gandit sa o port la o fusta pentru un look mai "ca la scoala". Camasa o am de la mama mea si statea de ceva vreme prin sifonier. Fusta, care nu e din piele, e usor plisata si are elastic in talie. Fiindca momentan vreau sa port strampi la fuste/rochite, mi-am luat sosetele peste si nu mi-a displacut nici combinatia aceasta. Geanta v-am mai aratat-o (aici si aici); merge cam cu orice. Dupa ceas am tanjit mult pana sa mi-l cumpar, iar sandalele au mai adaugat cativa cm.

Voi purtati combinatia sosete cu sandale?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Sandals: NEW LOOK
Bag: PRIMARK
Watch: CASIO



You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe