NOTD: Rimmel Too Cool To Tango si Miss Sporty Sparkle Touch

1:45 pm

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Cele 2 oje pe care vi le arat astazi au fost primite cadou din partea a 2 prietene si urmeaza sa fie prezentate si intr-o viitoare postare dar pana atunci.. sa vi le arat aici!
Mi-au placut atat de mult atunci cand le-am primit incat m-am gandit ca ar da bine folosite impreuna. Si am avut dreptate! Rimmel Too Cool To Tango din gama 60 Seconds mi se pare nuanta perfecta de bleu. Pe unghii oja nu e tipatoare si arata foarte dragut si purtata de una singura. Un strat de oja a fost de ajuns deoarece am aplicat si top coat-ul Sparkle Touch de la Miss Sporty - un lac transparent plin de particule fine de sclipici multicolor. E primul top coat din colectia mea care are sclipici marunt si imi place mult de tot.
Ca base coat am folosit un lac transparent de la Leydi si asta pentru ca vechiul meu base&top coat de la Miss Sporty s-a terminat. Momentan, ma multumesc si cu lacul. Macar imi protejeaza si imi fereste, intr-un fel, unghiile de ingalbenire.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Mie mi-a placut combinatia Rimmel si Miss Sporty. Voi ce spuneti?


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe