Cumparaturi neprevazute: New Look, H&M, Claire's

5:10 pm

Image and video hosting by TinyPic

Vi se intampla sa plecati la cumparaturi cu intentia de a cumpara pentru altcineva in afara de voi si sa ajungeti intr-un final sa va luati si voua ceva? Mie mi se intampla cam des dar ce pot sa fac? Sunt shopaholica! Dar acum sa va arat cumparaturile!

Bluza New Look
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Intr-o dupa-amiaza am plecat sa cumpar un cadou pentru o prietena si, cum mama mi-a dat prea multi bani pe mana, am profitat si mi-am luat si mie ceva - respectiv cele 2 articole de la NL.
Vazusem bluza aceasta la sfarsitul lui februarie dar am hotarat sa nu mi-o cumpar pentru ca efectiv am prea multe haine. Cum nu am putut sa imi iau gandul de la ea, a intrat tot in posesia mea.
Este subtire, primavaratica, putin transparenta si lunguta. Am vrut-o intr-o marime mai mare ca sa fie mai larga si imi place mult cum se asaza pe corp. De asemenea, imi place si modelul, iar culorile le iubesc!
O alta varianta, cu alb + alta culoare, o puteti vedea aici.

P.S. albul si galbenul sunt in voga anul acesta!

marime: 10
pret: 25 lei (de la 40 lei)

Fusta New Look
Image and video hosting by TinyPic
Si fusta o ochisem tot la sfarsitul lui februarie, iar cea mai buna parte a fost ca atunci cand am cumparat cele 2 articole, inca era promotia "1+1 GRATIS". Adica plateai doar cel mai scump produs deci in cazul meu, fusta.
Imi place tare mult imprimeul in carouri, iar culorile sunt superbe. Are 2 slituri de marime potrivita si se spune ca fusta trapez sau fusta in A avantajeaza orice silueta. Mi-ar fi trebuit o marime mai mica, un 6 insa nu au mai avut.

marime: 8
pret: 45 lei (de la 90 lei)

Maiou H&M
Image and video hosting by TinyPic 
Ca tot e culoarea anului, mama mi-a facut cadou de 8 martie un maiou marsala. Este destul de lung si asta imi place. Partea din fata e mai scurta, iar cea din spate mai lunga si iarasi imi place. E si putin transparent insa nu ma deranjeaza si ma bucur ca e simplu si pot sa il port in combinatii variate.

marime: XS
pret: 20 lei

Set 6 coliere H&M loves Coachella
Image and video hosting by TinyPic 
Setul din colectia Coachella contine 6 coliere in diverse lungimi si modele. Lungimea celui mai scurt este de 36 cm, iar a celui mai lung de 100 cm.
Imi plac toate - in mod special acel choker din panglica de velur, cu pandantiv care mai este denumit si "dog collar necklace", tattoo choker-ul si lantul auriu cu cristal cuart transparent.

pret: 50 lei

Set 2 bratari Claire's
Image and video hosting by TinyPic 
La Claire's se gasesc accesorii foarte frumoase cu toate ca, uneori, preturile sunt cam exagerate. Cele 2 bratari sunt finute si feminine. Inca nu le-am purtat dar abia astept sa o fac!

pret: 27 lei

In sectiunea de postari nefinalizate asteapta inca 3 postari gen "haul". Acum va las si va doresc sa aveti o zi cat mai placuta!

V-au placut cumparaturile mele neprevazute? Voi ce v-ati mai cumparat in ultimul timp?


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe