Cadouri si iar cadouri

1:29 pm

Image and video hosting by TinyPic

Stiu ca v-am obisnuit cu postarile tip haul insa cea de astazi e putin diferita: a fost ziua mea acum 3 saptamani, am facut poze la cadouri ca sa vi le arat si am uitat de ele. In caz ca ma citesc, vreau sa le multumesc celor care mi-au oferit cadourile! Iar acum sa incepem, shall we?

Fusta de neopren de la Pull&Bear (stanga) este un fel de skater skirt. Am primit-o in marimea S si imi place atat materialul cat si culoarea. Cealalta fusta, marca H&M este in marimea 34 si imi place mult modelul ei tartan. Doar le-am probat si ambele vin foarte dragut. De-abia astept sa le port!
Prietenele care mi-au dat colierul H&M stiu ca sunt innebunita dupa bijuterii si ca am o colectie intreaga. L-am purtat si imi place mult. E cam la baza gatului si mi se pare finut si feminin.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

De produsele I love... sunt interesata de mult timp dar niciodata nu mi-am propus sa cumpar ceva. Am primit un set travel size cu: crema de baie si dus + lotiune de corp din gama cu zmeura si mure, ambele la 60 ml.

Image and video hosting by TinyPic

Imi place sa imi fac unghiile si ma bucur cand in colectia mea intra noi nuante, iar de curand v-am aratat manichiura mea folosind cele 2 oje din poza. Daca vreti sa vedeti cum arata folosite impreuna, click aici. In ceea ce priveste marca L'Oreal, vreau sa va spun ca nu cred ca am ceva de la aceasta firma. De ce? Pai, produsele lor mi se par prea scumpe pentru o firma drugstore. Revenind la ruj, acesta imi place mult. Are o nuanta frumoasa de maro care nu este extrem de pigmentata si stridenta, ci buildable. Rujul face parte din gama Caresse si este in nuanta 602 Irresistible Expresso. L-am purtat in ultima postare tip ootd, pe care o puteti vedea aici.

Later edit: De fapt am un produs de la L'Oreal - o pudra Lumi Magique Pearl care nu ma prea incanta. Am amintit-o aici.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Fetele mele ma cunosc bine si stiu ca imi plac romanele de dragoste, siropoase, asa ca mi-au luat Beth Kendrick Greseli din dragoste si Anotimpul regasirii de Sarah Jio. Mai stiu si ca imi plac filmele si am peste 220 de DVD-uri. Cel mai recent intrat in colectie este The Perfect Teacher, un thriller din 2010 cu David Charvet si Megan Park.

Image and video hosting by TinyPic

In ultima poza nu va arat un cadou de ziua mea, ci niste produse Yves Rocher castigate la un giveaway de-al Cameliei. Premiul, dupa cum se vede, a constat din: crema de zi cu efect stralucitor + crema anti-rid pentru ochi, ambele din gama Serum Vegetal 3. Inca nu le-am pus la bataie dar imediat ce-mi voi termina cremele pentru fata si ochi, voi incepe sa le folosesc.

Image and video hosting by TinyPic


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe