NOTD: unghii de vara cu Rimmel si Maybelline

5:42 pm

Image and video hosting by TinyPic
Cu toate ca ati mai vazut-o pe blogul meu (aici si aici), azi va arat oja Rimmel 60 Seconds in nuanta 842 Too Cool To Tango, purtata cu un top coat Maybelline Colorama, nuanta 46 Sugar Crystal.
Asa cum am mai sustinut, Too Cool To Tango mi se pare nuanta perfecta de bleu - nu e o nuanta tipatoare dar nici pala; e ceva intre. E perfecta pentru vara si da bine si pentru pedichiura. De fapt, pentru mine toate ojele arata bine atat pe unghiile de la maini, cat si pe cele de la picioare insa am vazut ca sunt unele fete care nu sunt de aceeasi parere.
Top coat-ul e foarte interesant, in sensul ca in sticluta baza pare rozalie dar pe unghii nu e deloc asa. Poate fi folosit pentru orice oja fiindca nu ii schimba deloc nuanta si  uitandu-va la poza de mai jos, poate va intrebati unde l-am aplicat. Pai, fiind particulele de sclipici minuscule, abia daca se observa. L-am aplicat pe degetul aratator si pe cel mic, iar daca va uitati atent, puteti vedea o tentativa de sclipici pe acolo pe undeva.
Manichiura mea e asa de marti seara si inca nu mi-am cumparat vreun top coat pentru rezistenta ojei dar cele doua dragute rezista foarte bine si fara. Totusi, trebuie sa-mi cumpar unul; curand, curand..
Image and video hosting by TinyPic
Sper ca v-au placut cele doua oje si in caz ca aveti propuneri pentru un top coat bun, nu ezitati sa-mi lasati comentarii!

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe