Review: lotiune astringenta Elmiplant Skin Control

12:17 pm

Prin ianuarie va aratasem niste cumparaturi de pe eMAG, aflandu-se printre acestea si lotiunea astringenta Elmiplant Skin Control, careia m-am gandit sa ii fac astazi un scurt review. Si probabil stiti ca eu nu prea fac review-uri scurte, insa despre lotiunea asta nu am multe de zis.

Mai intai, se gaseste peste tot -sau cel putin asa banuiesc eu- si pretul ei este undeva intre 10-13 lei. Vine intr-un recipient de 200 ml, contine ulei de arbore de ceai, lemongrass si acid salicilic, fiind o lotiune destinata tenului tanar, cu imperfectiuni.
Ce promite ea ca face? Destupa porii, elimina punctele negre, previne iritatiile pielii, ajutand-o sa isi mentina aspectul curat si tonifiat, stimuleaza si revigoreaza, lasand tenul improspatat si purifiat. Si acum, dupa ce v-am spus ce pretinde lotiunea asta ca face, sa va zic si cum am folosit-o si daca mi-a placut sau nu.

Eu o aplicam zilnic, dimineata si seara, cu ajutorul unei dischete demachiante. Nu mi s-a parut ca mi-a eliminat punctele negre si nici la capitolul "pori" nu am observat ceva. In schimb, cred ca e grozava pentru tenurile grase fiindca reduce productia excesiva de sebum. Cel putin mie imi lasa tenul mat, improspatat si pe deasupra, mi-a placut atat mirosul ei fresh, cat si senzatia pe care o lasa pe piele.
O alta chestie care mi-a placut - dupa ce ma demachiam si imi faceam eu tot ritualul meu, aplicam lotiunea si observam pe discheta toate impuritatile si urmele de machiaj ramase. Iar cu alte cuvinte, daca aveti ten gras, eu zic ca merita sa o incercati. Mai ales ca este si atat de ieftina.
P.S. o puteti achizitiona si online, de aici.

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe