5 lucruri pe care le-am facut pentru prima data in 2015

8:13 pm

Pentru astazi m-am gandit sa preiau o leapsa pe care am vazut-o la Camelia de la The Beauty Addict - si anume, o postare cu 5 lucruri pe care le-am facut pentru prima data in 2015. M-am gandit ca, in felul acesta, puteti sa ma cunoasteti si voi mai bine. Iar cele 5 lucruri sunt:

1. Mi-am facut tatuaj. Primul, insa nu ultimul. Voiam de cativa ani sa ma tatuez si ma bucur ca am asteptat pana in 2015, fiindca atunci a fost si cel mai potrivit moment - si spun asta pentru ca tatuajul a fost in stransa legatura cu punctul 2 de mai jos. Iar daca vreti sa stiti mai multe, aici gasiti postarea dedicata experientei mele cu primul tatuaj.
2. Am fost internata in spital si am suferit o interventie chirurgicala. Mereu am urat spitalele si am plans mult atunci cand am aflat ca trebuie sa ma operez. Nu vreau sa dau alte detalii legate de subiectul acesta, insa teama mea cea mai mare era ca nu cumva sa ma trezesc in timpul operatiei. Stupide ganduri, nu? Oricum, am fost internata vreo 3-4 zile, iar apoi am mai stat 10 zile acasa, ca sa ma refac. Bucuria mea a fost ca mi s-a mai prelungit vacanta si am mai scapat putin de facultate.
3. Mi-am "cumparat" prima mea masina. Nu eu, ci parintii mei. Am fost atat de fericita si chiar am plans atunci cand tatal meu a venit cu ea acasa. Fireste ca i-am pus si nume (nu putea sa scape): e rosie, asa ca am numit-o Saoirse (a se citi "Searsha").
4. Am "locuit" singura intr-o tara straina. Si asta pentru ca am fost plecata cu Erasmus. Mi-a fost greu, recunosc si nu as mai pleca singura dar per total a fost o experienta unica, pe care nu o regret si care chiar a avut un impact asupra mea. Mi-a mai schimbat felul in care vedeam unele lucruri si, zic eu, cred ca m-a si maturizat putin.
5. Am mers singura cu trenul/am zburat singura cu avionul. Singura pentru prima oara. Si asta s-a intamplat in Franta, respectiv Elvetia. Chiar am fost mandra de mine ca am putut sa ma descurc singura in strainatate, vorbind o franceza mai mult sau mai putin corecta - in situatia in care in septembrie imi era teama sa si deschid gura.

Si asta am facut eu pentru prima data in anul care a trecut. Sunt curioasa cu ce noutati ma voi intalni pe parcursul acestui an. Voi ce lucruri ati facut pentru prima data in 2015?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe