Machiaj complet cu 100 de lei

4:54 pm

Image and video hosting by TinyPic
Am vazut aceasta postare prin blogosfera si m-am gandit ca ar fi interesant sa o fac si eu. Produsele alese sunt iubite si cunoscute de mine si sunt mandra ca m-am putut incadra in suma de 100 de lei.
Poate va intrebati de ce sunt asa ieftine? Asta pentru ca am luat preturile de pe 1001cosmetice, unde majoritatea produselor sunt reduse (voi lasa mai jos linkurile). Acum va invit sa descoperiti alegerile mele:

Fondul de ten Stay Matte de la Rimmel London are acoperire buna, se aplica usor si are textura de spuma lichida. Iti ofera un finish mat, iar eu una chiar m-am inteles bine cu el deoarece am tenul gras.
Pudra compacta All Matt Plus de la Catrice este pudra pe care o folosesc de ceva timp. Iti matifiaza tenul lasandu-l fin si imi place ca nu are aspect prafos pe fata. 
Am avut batonul corector Miss Sporty So Perfect Stay de nenumarate ori. Nu este foarte, foarte bun dar la banii astia nu poti cere prea multe. Este perfect pentru fetele care nu au cearcane proeminente. 
Fardul de pleoape Colour Mono de la Miss Sporty l-am ales pentru ca mi s-a parut o nuanta potrivita pentru orice ocazie insa nu l-am folosit. Dar un fard in culoare neutra trebuie sa fie nelipsit din colectia de produse de makeup!
Cred ca folosesc tusul Miss Sporty Studio Lash de cand aveam vreo 16-17 ani. I-au schimbat ambalajul intre timp dar imi place la fel de mult! Are aplicator fin, tip pensula, culoare intensa si rezista extrem de bine. Vi-l recomand cu caldura!
Rimelul Supershock de la Avon a fost preferatul meu multi ani de zile. Ofera volum, nu lipeste si nu incarca genele.
Inchei machiajul cu unul dintre rujurile mele preferate: Lasting Finish Matte by Kate Moss de la Rimmel London. Este rujul perfect pentru mine: mat, culoare pigmentata, consistenta buna, nu usuca buzele (cel putin mie), imi place mirosul si este si ieftin!

total: 99.5 lei

Sper ca vi s-a parut interesant articolul meu cu machiaj complet si buget limitat si m-as bucura daca ati incerca produse din cele prezentate de mine.
Voi puteti realiza un machiaj complet cu 100 de lei?

Unde gasiti produsele?!


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe