Kappa Ankle Boots

11:46 pm


RO
Desi am purtat aceasta pereche de bocanci doar o data, imi plac foarte mult - modelul este Colorado 3. Culoarea lor (Yellow Came), dupa parerea mea, este destul de placuta, "simpla" si cred ca ii poti purta cu usurinta la o tinuta monocroma si nu numai (fara exagerari de culori), ori la haine cu sau fara imprimeuri. Din pacate primesc un mic minus (pentru mine) deoarece sunt marimea 36, iar eu port 37 - asa ca nu sunt cei mai comozi, dar voi incerca sa ma conformez si sa ii port.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EN
Model: Colorado 3, colour: Yellow Came. These boots could be worn with a monochrome outfit and not only (but not too colourful), or with basic/printed pieces. I'm starting to like them but the only drawback is that I have them in 36 EU size (3 UK/6 US) and my size is 37 EU (4 UK/7 US) - but otherwise I like these KAPPA ankle boots and I'll try to conform and wear them.




You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe